torsdag 13 januari 2011

Vissa saker irriterar mig...

Om man beställer framkallning av 14 foto från ett företag så förväntar man (eller iaf jag) att jag får alla bilderna samtidigt. Jag har beställt förstoring av 14 foton. De 14 fotona är beställda i tre olika storlekar och hör och häpna men jag har fått ett brev med varje storlek. Det sista paketet ska hämtas imorgon. Jag tycker att det känns lite onödigt att göra på det viset. Kan man inte istället hålla på de bilderna som blir klara först och skicka allt på en och samma gång? Jag tycker personligen att det vore mer lämpligt, framför allt mindre frustrerande. Nu hoppas jag att det är det sista paketet och att de inte delat upp den ena storleken i två leveranser (det skulle inte vara jätteförvånande om det var så). Detta innebär att om jag har tur så kommer min fotovägg kunna monteras imorgon. Sweet!! Köket kommer att bli så fint. Det gillar jag :)

Så där då har jag fått spy lite galla ikväll med så nu kan jag sova i lugn och ro.


Förövrigt kan tilläggas att vi numera har två finfina foton i sovrummet. Förstoringen av bokollonet har kommit och fått sin. Mycket bra blev det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar