lördag 22 januari 2011

Märkliga drömmar

I natt har jag drömt mycket märkligt. Jag drömde bland annat om ett hus som jag och Kenta körde förbi en gång. Det är huset på bilden nedanför. Tyvärr stod där stora skyltar att man inte fick gå in så vi lyckades inte fotografera huset med någon bra referenspunkt. Det märkliga med detta huset var nämligen att det var fantastiskt litet. Om man stod bredvid det så var huvudet högre än taket. Vi funderade en stund på huruvida det gick att gå in där eller inte om man var länge än 1,20. Det var ett roligt hus och jag önskar att jag någonsin fick komma in i det men så blir det nog inte.



Nu ska jag försöka laga mig lite frukost tror jag och sedan ska jag åka till Erikshjälpen och se om jag kan hitta något fint till mitt hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar