måndag 17 januari 2011

Vilken dag, en sån trevlig dag.

Då var denna måndagen snart över. Dagen inleddes med träning på gymmet och sedan traditionsenligt arbete. Efter det var det hem och byta kläder för att hänga med Jan ut i stallet och kela med grisarna. Så söta de är de där små svinen :). Jag vill ha en gris, eller kanske ett par. En liten kno som ligger och knorrar i famnen på en, det är svårslaget. Jisses vad trevligt det var. Så jag får nog se till att asa mig dit någon mer gång innan han ska lägga av med suggorna.
När jag sen kom hem kastade jag mig i duschen för att sedan värma maten som min käre sambo fixat. Mjodå, fin fint är det (även om det var korv och mos - man får vara glad för det lilla). När maten var nere mös jag ner mig i soffan med en stor kopp te och tittade på handbollen, mycket trevlig underhållning. Nu är handbollen slut och kvällen kan snart med anses vara förbi. Imorgon är det afterwork och sen efter det ska jag och mamma gå på bio. Det kommer bli en trevlig kväll det med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar