lördag 22 januari 2011

Dagens fynd

 Jag var på jakt efter en byrå till köket men det blev en vas. Inte fy skam det heller. Den är fantastisk fin så på vägen hem från Erikshjälpen var jag tvungen att svänga inom och köpa ett gäng tulpaner med. Mycket fint blev det. Där fanns också en gungstol som var väldigt fin som jag lät bli att köpa efter massa funderande och nu sitter jag här och funderar på om jag borde köpt den där gungstolen i alla fall. Attans vad jag avskyr att vara velig. SUCK!


Här är den fina vasen, man blir glad av den. Det gillar jag!
Den fick en hedersplats i vardagsrummet så att jag kan njuta av den så mycket som möjligt.

Nu blir det lunch för min del. Ola har sprungit iväg för att hjälpa sin far så jag får avnjuta en kopp te och lite yoghurt för mig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar