lördag 26 februari 2011

Dagens fynd

Efter den trevlig dag med Hanna runt i ett par av Kristianstads second handbutiker kan jag stoltsera med ett par fynd :)


Första fyndet var en fantastisk taklampa. Nu provhänger den över matsalsbordet men jag vet inte om det blir den permanenta platsen. Sambon verkar inte riktigt så glad över platsen som jag :)


Nästa fynd blev ytterligare en lampa, en underbar, orange lampa :). Jag har letat efter en sådan sedan mina små buskatter rev ner den förra så att den gick i tusen bitar.


Fynd tre blev denna svampformade värmeljusstake. *Kärlek*


Det fjärde fyndet har jag inte köpt idag utan detta förkläde fick jag av fina Ann på jobbet häromdagen. Hon tänkte slänga det men sen kom hon att tänka mig och vips fick förklädet en ny chans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar