måndag 21 januari 2013

Vintern är här igen

Efter jul töade all snö bort och jag tänkte att vi kunde slippa snön för denna vintern nu men ack nej den kom igen och nu ligger den vit över landskapet igen. Jag har förvisso ingenting emot snö men jag avskyr slaskandet och tycker att det räcker med en omgång slaskande per vinter så om snön smälter en gång får det räcka sen. Men men nu ska jag inte gnälla på det, det kunde varit mycket värre och nu njuter jag mest av att det faktiskt blir ljusare och ljusare. Jag tror snart det är en timmes skillnad från när det var som mörkast, mycket bra!


 Kaninerna var väldigt glada och skuttiga idag när jag kom ut med kameran och hälsade på.

 Freja tyckte att jag var elak som inte kom in till dem utan bara hängde utanför som ett fån.

Tripp, trapp, trull... Lille Herman är verkligen liten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar