onsdag 15 januari 2014

Dagens fynd

Efter en liten shoppingtur på stan idag kom jag hem med en lampa till köksfönstret och massor med strumpor (olika sorters knästrumpor), ett våningsfat och nya löparbyxor.

 Det nya våningsfatet gör sig i köket och bär upp grönsakerna fint.

Dagens bästa fynd är nog ändå ett par nya löparbyxor. Jag har letat med ljus och lykta efter ett par lika dana som jag redan har men inte hittat några. Detta är det närmsta jag kommer. Ett stort plus är helt klart att de inte är rosa. Mina andra är svarta med röda detaljer och dessa är svarta med gröna detaljer. Det gillas skarpt. Jag är väldigt irriterad över faktumet att någon valt att bara tillverka träningskläder i blått och rosa. Självklart kan det finnas rosa och blåa kläder men varför kan det inte finnas mer alternativ till det? Jag som inte gillar rosa blir mer eller mindre tvingad till det. Så därför är jag extra glad för dessa grön/svarta byxorna. Nu ska bara foten bli bra med sen ska det banne mig springas så att sulorna glöder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar