måndag 28 oktober 2013

Favoritplatsen

Vart är era favoritplatser? Min är under vårt fina valnötsträd. På våren kan jag stå där under och njuta av det fina ljuset som blir mellan löven. Det blir som ett litet rum där under där man kan gömma sig en stund om man vill vara lite för sig själv. Dessutom är det där som Arne vilar vilket på något vis gör platsen ännu lite mer betydelsefull.

Jag insåg att jag inte hade någon bra bild från valnötsträdet så jag får försöka ordna med det nästa vår. Därför blir det en lite sämre bild från min planteringsdag i höstas.

Svantes favoritplats är på min axel. Det är där han njuter mest och skulle kunna ligga i flera timmar. Tyvärr har han växt ifrån dem lite så nu får han kämpa lite mer för att ligga bekvämt men vad gör det när man älskar det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar