måndag 14 oktober 2013

Höstbus

Efter en på tok för lång arbetsdag i fredags kände jag mig något snuvad på helgen. Den har gått så fort att jag knappt hunnit andas (känns det som).

Förutom att jag flyttat in kycklingarna till de andra hönsen, städat hos hönsen, städat hos kaninerna, grävt ut en rabatt i trädgården och färgat garn har jag faktiskt lyckats busa bland löven med mina små kisekatter.

 Svante jagade glatt löven jag kastade upp i luften

Medan Gördis gärna smög på min hand inne i lövhögen.

Det är tur jag har mina djur så att jag kan njuta av tillvaron emellanåt och inte bara köra på i full fart. Att bara sitta där på gården och kasta löv var väldigt skönt och som tur var gillade även katterna det. Annars hade väl folk trott att jag var galen som satt där och slängde löv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar