söndag 10 februari 2013

Vitrinskåpet är på plats

Efter många timmars slit är nu vitrinskåpet målat och på plats i köket. För att de hur det såg ut innan får ni kolla här. Nu är det åtminstone klart och jag är mer än nöjd. Mina fina glas är insatta och det finns plats kvar.  Vet ni vad det innebär? Jag kan leta fina glas på alla sommarens loppisar och jag vet att jag har någonstans att sätta dem. Det är så fantastiskt.

Uppe på skåpet har min pepparkaksburk med mina trädgårdstidningar hamnat.


Där vitrinskåpet står nu stod denna rullbänk tidigare. Eftersom den också är en trevlig möbel fick den naturligtvis vara kvar men på en annan plats. Så nu mera står den där katterna brukade äta. Det är inte riktigt lika populärt att vi flyttat på matplatsen men de ska nog vänja sig vid det så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar