onsdag 13 februari 2013

Härlig kväll med mycket glädje

Idag när jag kom hem från en fin dag i Lund låg det en underbar tidning och väntade på mig hemma.


Retro, vilken fantastisk tidning! Jag kan bläddra i den massvis med gånger utan att tröttna och ständigt hittar jag nya saker. Så nu ska jag grotta ner mig i den tillsammans med en kopp te och Stickpodden.

Förövrigt måste jag ge lite länkkärlek till Klara som fått den äran att blogga på Tillagat.se, kolla gärna in hennes trevlig bakblogg. Ni hittar henne och hennes bakverk här. Grattis och all lycka önskar jag dig på de nya äventyren.

När jag ändå skriver om bloggar med bakning får passa på och tipsa om min kusins blogg om bakning. Där hittar ni allt ni kan tänkas behöva veta om brödbakning, framför allt med surdegsbröd. Här hittar ni henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar