måndag 30 maj 2011

Åh så pepp!

Idag har varit en bra dag. Förvisso var jag trött som en iller på jobbet men när jag kom hem fick jag en nytändning och satte igång och bakade två omgångar bröd (se recepten här). När det var igång satt och stod på jäsning lagade jag kåldolmar till kvällsmat och sedan for jag ut och klippte gräset i allén och när jag sedan ändå hade flåset uppe slängde jag på mig löpardojjorna och sprang en runda. Det var otroligt skönt, jobbigt men skönt. Min fot gjorde inte ont och jag kände hur hoppet tändes. Jag önskar så att jag fortsätter känna mig så här pepp. Håll nu tummar och tår för att min fot börjar bli bra så att jag verkligen kan börja ut och springa!

Nu ska jag vänta på att tvätten blir klar innan jag kastar mig i bingen för ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar