fredag 27 maj 2011

Jobb och slit men nu är det helg

I veckan måste jag säga att jag känt mig väldigt duktig. Jag har sytt färdigt två av tre dynor till utemöblerna och jag har spacklat och målat klart den övre delen av källarnedgången, den lilla delen som är kvar har inte så lån beräknad arbetstid så jag hoppas ha den klar inom inte allt för många regniga dagar.

Imorgon ska jag spendera morgonen med att få vår nyinköpta trappa på plats. Just nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på delar av den som ligger på golvet. Den är så fin. Åh så härligt det ska bli att få den på plats. När den är monterad och klar tänkte jag rensa lite ogräs i mina trädgårdsland och sen blir det lite öl och häng på Bishop arms på kvällen.

Nu ska vi hålla kväll och gotta ner oss framför tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar