söndag 16 juni 2013

Adjö Fröken Jösse, Välkommen Fru Persson

Förlåt att det varit ont om inlägg den senaste tiden men det har hänt så mycket att jag inte hunnit sitta ner knappt.

Den stora grejen är ju att jag gått och gift mig och därmed säger vi adjö till Fröken Jösse och välkomnar Fru Persson till bloggen istället. Inte för att det i vardagen känns någon direkt skillnad men jisses vilken trevlig dag det var (regnet till trots). Så jag bjuder på några bilder från detta och sen lovar jag att uppdatera om allt annat som hänt i kommande inlägg.

Vi var glada att vi valde att ta bilderna innan vigseln så på bilderna ser det ut att vara ett soligt bröllop men bara en kvart efter att vi var klara med fotograferingen öppnade himlen sig och det forsade ner vatten. Efter förtvivlan, ilska och strömavbrott var det som att någon ville oss väl ändå och tio minuter innan vigseln slutade det regna och vi kunde vara i trädgården precis som planerat.

 Vi valde att ha hela tillställningen hemma på gården. Först borglig vigsel i trädgården och sedan fest på logen.

 Här ses vi spatserandes i vår allé

 En liten bild på frisyren som min fina moster så fint gjorde åt mig. Tack så mycket!

Min bukett som trots allt gick att ordna i rött och orange fast än sommarens färger är rosa och lila.

En liten klassisk bild på ringarna får jag väl lov att bjuda på också. 

Jag vill tacka alla som gjorde vår dag så fantastisk och framför allt vill jag tacka våra föräldrar som hjälpte till så otroligt mycket för att vi skulle kunna ro detta i hamn. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar