torsdag 7 november 2013

Ett litet farväl...

Som ni sett tidigare fick jag för ett tag sedan fyra små söta kaninungar. De växer så de knakar och skuttar rundor mest överallt.

 Nyfikna som få och helt underbara.


Pappa lär dem allt han kan. Tugga på pinnar, äta gräs och skutta runt. Mycket är det som ska läras ut.

Tyvärr måste jag meddela att en av kaninungarna har försvunnit. Jag vet inte vart den tagit vägen eller hur det har gått till. Det finns inte ett spår av den och hade jag inte haft bilder på fyra kaninungar tillsammans hade jag trott att jag räknas fel och att det aldrig varit mer än tre ungar. Den är som bortblåst. Jag hoppas att den inte lider eller inte har lidit för mycket. Nu har det i alla fall gått så lång tid att jag inte längre tror att jag kommer kunna hitta den i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar