tisdag 13 mars 2012

Tulpaner och vårkänslor

När man tittar ut skiner solen, blommorna börjar titta upp i rabatten och jag vill bara hoppa och skutta i solen. Tyvärr blåser det mindre storm här vilket gör det något begränsat. Jag tänkte tagit ut kaninerna i solen för en premiärtur ute nu innan jag lyckas få klart deras permanentboende men med denna stormen får jag nog vänta någon dag till.

Imorgon väntar ett tidigt tåg norrut för två dagars konferens så kvällen kommer bli stillsam. Jag ska sitta i soffan och klappa katterna medan jag njuter av de fina tulpanerna som står och pryder sin vas. Lite då och då ska jag springa förbi den underbara tapeten som jag hämtat. Den är så vacker!

Här kan ni se hur tapeten ser ut. Den ska pryda vårt blivande vardagsrum. Lugna nu, alla väggar ska inte ha denna tapet utan det är tänkt som fondvägg. Så nu håller vi alla tummarna för att vi får våra gipsskivor snart så att vi kan få klart där uppe.

Trevlig kväll önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar