tisdag 8 juli 2014

Djuren i naturen

Mina mycket sällsynta inlägg nu för tiden beror fortfarande på att jag väntar på att få tillbaka min kamera från lagning. Det verkar ta en mindre evighet. Jag hoppas verkligen att den dyker upp snart annars blir jag tokig!

 En liten fin bild på Freja och Putte på grönbete kan jag åtminstone bjuda på.

Och en bild på glada höns som fick yoghurt. Spana in den gråa hönan i bakgrunden. Hon har yoghurt på hela sig och njuter så att det står härliga till. Mina höns älskar verkligen yoghurt.

Sist men inte minst så bjuder jag på en av min brors bilder på en räv som strök omkring här för några dagar sedan. Jag hoppas att den väljer att hålla sig undan mina höns och kaniner. Så slipper jag bli ledsen, arg och hämndlysten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar