måndag 26 maj 2014

En tripp till Norrland

Förra veckan var jag på en liten resa till Höga kusten. Så långt norrut i Sverige har jag aldrig varit. I höstas var jag dock längre norrut i finska lappland men det är inte riktigt samma sak.

 Konferensen jag var på var beläget på hotell Höga kusten vilket bjöd på denna magnifika utsikt.

Hotellet som jag sedan bodde på var på andra sidan bron och beläget nere vid vattnet i stället för uppe på berget. Utsikten kan man inte klaga på även om jag hade en del synpunkter på hotellet i övrigt.

En av fältdagarna spenderade vi här. Otroligt vackert måste jag säga. Dessutom är det lite spännande att resa så långt norrut för det blir lite som en tidsresa. Våren har inte kommit lika långt där uppe även om det var hur varmt som helst de dagarna vi var där. Björkarna hade precis slagit ut och allting kändes väldigt nytt och fräscht, som det gör på våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar