måndag 19 maj 2014

En trasig kamera gör bloggandet mindre lockande

Sedan en tid har min kamera varit trasig vilket gjort att jag inte riktigt kommit mig för att blogga. Det känns inte riktigt lika kul när jag inte kan dela med mig av bilder från min vardag. Nu har jag åtminstone fått låna en kamera av min kära mor så att jag ska kunna överleva tills min egen kommer tillbaka från lagningen. Håll nu tummarna för att den går att laga eller att jag får en ny kamera.

 För att göra inlägget lite roligare och för att dela med mig av den blomsterprakt som just nu är i trädgården kommer det nu lite blomsterbilder från Norregård.

Mitt löjtnantshjärta växer så det knakar och jag blir så glad av det.

 De första irisarna blommar. Det är verkligen min favoritblomma. Otroligt vacker. Jag hoppas att jag får en lång och fin blomning av irisar med tanke på den mängden lökar jag tryckte ner i backen tidigare i våras.

Lite kantväxter har införskaffats till rabatten. Även de är fina, trots att de är rosa. Jag är beredd att hålla med min goda vän att rosa gör sig i rabatterna.

Mina lila bollar har börjat slå ut och om ett par dagar har de nog vecklat ut sig helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar