måndag 22 juli 2013

Semesterfrånvaro

Den senaste tiden har det varit glest med inlägg här men jag har helt enkelt inte haft tid. Det byggs och fejas på huset, trädgården kräver sitt och sen har vi varit på en semestertripp norrut tillsammans med en god vän. Dessutom har jag försökt ha lite vilsamma stunder med men det är inte min starka sida. Så idag när jag tog det lugnt sydde jag mig en klänning till helgens fest (bilder kommer efter festen på lördag).

Jag tänkte att jag skulle uppdatera er om semesterturen och tänkte helt enkelt göra en serie inlägg med de olika ställena vi var på (för att dra ut lite på det).

Jag hoppas ni ska tycka det blir trevlig läsning och att det kanske lockar er att besöka de platser som vi besökt för de är helt klart värda det.


Dessutom har jag de senaste dagarna haft hönsen utanför hönsgården ett par timmar om dagen och det tänkte jag fortsätta med när jag är hemma. Eftersom har springer så mycket hundar och annat vill jag inte göra det när jag inte är hemma. Jag vill inte riskera att något händer mina små söta hönor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar