söndag 5 maj 2013

Möhippad och klar

Igår kom mina fantastiska vänner och rövade bort mig på en fantastisk dag. Först kom de hem till oss med frukost och en lista med ytterst märkliga saker som jag skulle packa ner och ta med mig. Sedan for vi till Fulltofta strövområde och vandrade lite på förmiddagen för att sedan grilla korv. Efter korven var det dags för en ridtur med islandshästar och sedan efter det en trevlig kväll och natt i Karolinas stuga bestående av vin, spel, snack, bastu och bad. Underbart var det! Tack alla mina fina vänner för en fantastisk och oförglömlig möhippa. Den kunde inte varit bättre. Tack för att ni ordnade något så fint för mig, tack, tack, tack!

 Precis så här lycklig kände jag mig hela dagen.

 Och sittandes på hästryggen var jag i något euforiskt tillstånd.

Kvällen bjöd även på bastu och lite dopp i sjön. Årets första "nästan"-bad avklarat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar