tisdag 17 januari 2012

Fina fisken

Idag kom mina två paket från Tradera. Underbart är bara förnamnet.


 Den nedersta fisken (den som simmar åt vänster) är den som tillkom till samlingen idag. Även en mindre variant av samma sorts fisk som var till för att ställa och inte hänga på väggen kom idag. Denna får jag visa bild på vid ett senare tillfälle. Jag tycker att de är underbara. De är signerade Norrman, Motala.


  
När jag ändå hängde upp den där fisken så passade jag på att hänga upp sommarens loppisfynd. En väggtavla i keramik designad Gabriel. Den gör sig fint i köket. Kan man något annat än le när man ser den? Hela jag blir glad när jag ser den skrattande trollsländan.

Jag sitter här i köket nu och ser på allt nytt som kommit upp på sistone. Jag borde nog gå en fotorunda så att jag kan delge er. Men detta får bli en annan dag för nu avrundar jag denna dagen med lite kattklappning sen är det godnatt som gäller.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar