onsdag 1 april 2009

Underbara vår

Idag har jag älskat mitt arbete. Det har varit fantastiskt väder, citronfjärilarna och humlorna har haft fullt upp och jag har bara njutit av underbart väder, härlig fågelsång och fantastiska omgivningar.















Blåsippan ute i backarna står, niger och säger att nu är det vår...















Humhum...















... i humlegården.




















Sprang på en massa söta lamm *kärlek*















Fantastisk bro som jag skulle passera. Skulle vilja påstå att den är i behov av renovering.















Tänk vad mycket arbete som ligger bakom dessa rösen.















Jag älskar denna... Vacker...















Hittade ett litet vattenfall i en betesmark med...

5 kommentarer:

  1. Var hittade du denna bron som tillsynes går under en torr flodbädd?
    Svara på min fäääjsbok

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag skulle vilja ha ditt jobb en dag som denna! Om du jobbar kvar nästa år kommer jag upp en dag och vandrar med dig! Tjärläjk

    SvaraRadera
  3. Canis: Det är gjort

    Maria: Du är så välkommen så :D

    SvaraRadera
  4. Du fotar så vackert! Och jag är så avundssjuk! När jag såg bidlerna på blåsipprona utbrast jag - "Åh, jag vill också ha vår! Riktig vår!" Och då var ju Peter snabb vill jag lova. Rullade hit på sin stol och tittade. - "Ja, men jag säger ju att vi bor på ett pissigt ställe! Vi ska ha en gård vid havet i Blekinge säger jag ju!" Så, vi får väl se var vi hamnar till slut... *le*
    Men, tack för en härlig blogg och för att du ger mig riktig vår, om än genom nätet! :)

    SvaraRadera
  5. Klart ni ska flytta till Blekinge, då blir det ju närmre mig :) haha :D

    SvaraRadera