onsdag 25 mars 2009

Is, vinter, sol och vår

Allt på en gång idag.
När jag kom upp i morse var bilen full med frost och vårjackan fick bytas mot vinterjacka igen.
Jag kom ut till min betesmark och hittade en fräck stubbe med is. Det var väldigt vackert att titta på. Sen tog jag mig raskt vidare och hittade både blommande krokusar och lamm :).
Efter denna dramatiska förmiddag tog jag mig hem till Sosso och åt lunch och kelade med Lukas och Silver.















Nysågad stubbe med massor av is.















Krokusar får mig på fantastiskt humör.















Flasklammet Snoddas. Bara en vecka gammal.




















Lukas ville inte vara med på bild.





















Silver däremot hade inget emot att posera framför kameran.

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina bilder! Och, är det månne "våra" åsnor?

    SvaraRadera
  2. Det är de åsnorna som ska med på lajvet ja :D

    SvaraRadera