söndag 22 mars 2009

En helg i Linköping

Så gjorde jag det slutligen, tog mitt förnuft till fånga och åkte till Linköping och hälsade på Peter och Anna. En helg med mycket mys, mycket vin, massor med te och lite whiskey. Underbart!



















Anna och Peter när vi spelade discgolf (undrar just om det var så det hette - jag fick iaf bannor när jag sa frisbeegolf :))















Lördagsmys!















Peter leker med Annas pilatesboll. Ska tilläggas att den luktade vederstyggligt.


Slutligen måste jag gnälla lite på särskrivning med. Det är helt fantastiskt hur lite energi folk lägger på att få sina skyltar rätt. Vi var vid ett motionsspår och nedanstående skyltar satt på en vägg där.















Vreta Skid och Motionsklubb, borde det inte vara Vreta skid- och motionsklubb?
Terräng spår/el-ljus spår - Vad spår terrängen/el-ljusspåret?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar