fredag 26 december 2014

Ett frostnupet Nöbbelöv

Nu var det mer eller mindre sju evigheter sedan jag skrev någonting här. Men så är det när livet är fullt av äventyr. Ju mer man gör och vill dela med sig av desto mindre tid att dela med sig finns. Att blir förälder har en viss inverkan på vilken tid man får över till annat än just den rollen. Åtminstone nu i början innan man begriper hur man ska göra. Vi får se ur ofta jag lyckas dela med mig av mitt liv framöver.

Jag och lilla I tog oss i alla fall en promenad i den fantastiska vintersolen. Som jag saknat detta väder. Äntligen vill vintern börja! Nu saknar jag bara lite snö med men jag är nöjd med det lilla.


Trädgården glänste och gnistrade när solen speglade sig i frosten. Åh underbara vinter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar