söndag 24 augusti 2014

Poserande djur

För att förgylla kvällen lite tog jag med mina virkade kreationer på en fototur i huset. Maken skrattade åt mig och jag försökte göra de något trista garndjuren lite mer spexiga än de är.

 Fågeln trillade nog ner fler gånger än jag kan räkna till men till slut fick jag minsann en liten bild.

 Även hibiskusen fick ställa upp på lite fotografering.

 Flodhästen är något framtung. Den kan stå men vippar gärna över om den får möjlighet till det. Men vad gör det när den är så söt?

Nosen är gigantisk men också charmig på något sätt. Det återstår att plocka lite vadd som fastnat i garnet när jag sytt ihop den men det får bli ett projekt för framtiden. Nu springer jag mest runt och ler när jag ser den. Jag tycker att den är helt fantastiskt fin. Färgerna blev superbra tycker jag. Med andra ord är jag ganska nöjd. Så för att fira ska jag slänga upp maskor till en kofta på stickorna ikväll.

Ha en underbar kväll allesamman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar