onsdag 25 december 2013

När det otroliga händer...

Det började med en burk från Orla Kiely som jag fick i 30-årspresent av min svägerska. Sen fick jag flera burkar i julklapp och nu har jag storstädat hela köket för att få dessa ögonstenar att passa in och synas så bra som möjligt. Det var till och med roligt att städa och skrubba, allt för att det skulle bli så bra som möjligt.


 Ikväll har jag också spenderat massor med tid med att titta på Orla Keilys övriga kollektion och inser att jag är kär i allt. Kläder, tapeter, handdukar...allt. Jag vill ha mer Orla Keily i mitt liv känner jag. Tack för allt jag fått än så länge och hoppet står till en löneförhöjning för att kunna införskaffa resterande drömprodukter.

En trevlig kväll på er alla! Nu ska jag fortsätta dregla till tapeter och kappor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar