fredag 20 juli 2012

Vänner att skryta med

Jag tror inte någon skryter om att känna mig direkt och jag tror inte att jag vill det heller men det finns människor man borde skryta om att man känner. Jag menar inte kändisar eller annat löst folk utan riktiga vänner som man borde skryta om. Just nu finns det två tjejer som kämpar för att samla in pengar till Barncancerfonden genom att kombinera sin hobby med en välgärning. De ska köra veterantraktor mellan Örkelljunga och Målilla och på vägen samla in pengar. Resan är på ca 25 mil och de kommer köra i den fantastiska hastigheten av 20 km/h utan hytt. Väl framme i Målilla ska de vara med på en utställning sen är det dags att ge sig på hemresan som även den går på traktor i sakta gemak. Så gör nu som jag och bidra med några kronor till tjejernas projekt och därmed Barncancerfonden.



Kolla in tjejernas hemsida och se deras stopp här.

Ge ett bidrag till Barncancerfonden genom Traktorbrudarnas insamling

Lycka till tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar