söndag 22 april 2012

Söndagsfrukost

Idag inleddes dagen med söndagsfrukost framför tvn. Programmet Slottsliv var på besök på Trollenäs slott. För er som känner mig eller har läst på min blogg tidigare så vet ni att slott är något som fascinerar mig. Just Trollenäs slott tillhör ett av mina favoriter så det är kul att få se lite bilder inifrån. Nu är programmet slut och jag väntar på att dimman ska försvinna. Dagen var planerad att spendera i trädgårdsandet så att det kan bli klart så det hade ju varit trevligt om man kunde få lite sol på kinderna samtidigt men om det inte går att få till det så får jag väl göra det ändå för nu börjar det bli lite stressigt.  Grästuvor ska räfsas upp och landen ska placeras ut så att gräsfröna kan slängas ut i gångarna och grönsaksfröerna kan slängas ner i backen.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar