lördag 5 juni 2010

När mitt arbete är som bäst...

Att spendera en arbetsdag på Österlen när vädret är så fantastiskt som det var igår är helt underbart. Jag njöt hela dagen och tänkte otaliga gånger att jag nog har det bästa jobbet :). Att gå runt i ett naturreservat och skåda ut över havet och njuta av solen, I love it!


Min utsikt när jag närmade mig stranden.

Utsikt mot Stenshuvud. När man ser det så här är det svårt att tro att jag för något år sedan gick runt här mitt i natten på vår lilla nattvandring.

Sandnejlika. Det kan vara en av de vackraste blommorna som finns.


Utsikten ner mot havet.
Längre ner i reservatet fick jag istället se den här vyn. Kan man annat än njuta?

Med denna bilden lämnar jag Vitemölla naturreservat och kör vidare till Gärsnäs där jag stötte på en märklig väg.

Vägstumpen som plötsligt slutade mitt i ingenting gick från Österlenvulk.

I bakgrunden syns Österlenvulks lokaler.

Det är onekligen en lite annorlunda lösning på vägen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar