onsdag 12 augusti 2009

Tapetaffären i Sälleryd

Under lång tid har jag övervägt att åka till tapetaffären i Sälleryd men det har inte blivit av, förrän nu :)
Vi tog oss dit och fann en massa underbara tapeter, den ena vackrare än den andra.
Utanför affären finns en gammal mack som jag också tog ett par bilder på.















Den gamla macken i Sälleryd.















Observera det fina repet som håller fast skylten.















Första rummet i tapetaffären. Mycket tapeter.















Fler fina tapeter.















Rum nummer två i affären.




















Den här tapeten var tyvärr slutsåld, annars skulle jag köpt den. Den här tapeten hade vi på vår toalett hos mina föräldrar när jag var liten. Så fin.















Fin tapet. Tyvärr var denna också slutsåld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar